Suche in Publikationen


  in:         
Artikel in wiss. Zeitschriften
Kalz, M. (2022). Enabling educational innovation through complexity leadership? Perspectives from four Dutch universities, Tertiary Education and Management, 2022.

Zhang, L., Spoelstra, H. & Kalz, M. (2022). Annotation of a Dutch Essay Corpus with Argument Structures and Quality Indicators, Journal for Computational Linguistics in the Netherlands, 2021(11), 257-279.

Hammann, T., Schwartze, M. M., Zentel, P., Schlomann, A., Wahl, H. W. & Rietz, C. (2022). The Challenge of Emotions—An Experimental Approach to Assess the Emotional Competence of People with Intellectual Disabilities, Disabilities(2), 611-625.

Hennes, A. K., Schmidt, B. M., Yanagida, T., Osipov, I., Rietz, C. & Schabmann, A. (2022). Meeting the Challenge of Assessing (Students´) Text Quality: Are There any Experts Teachers Can Learn from or Do We Face a More Fundamental Problem? , Psychological Test and Assessment Modeling, 64(3), 272-303.

Schönauer-Schneider, W. (2022). Sprachverständnisstörungen diagnostizieren & fördern, Spuren, 3, 4-8.

Hailer, M. (2022). Rezension von I.U. Dalferth, Deus Praesens, Tübingen 2021, Theologische Revue, 118.

Oberschmidt, J. (2021). Relevant im Spiel der Systeme Gedanken zu einer unnötigen Diskussion über das Notwendige, neue musikzeitung(7/8), 17.

Oberschmidt, J. (2021). Relevant im Spiel der Systeme Gedanken zu einer unnötigen Diskussion über das Notwendige, neue musikzeitung(4), 13.

Oberschmidt, J. (2021). Es fehlen singende Vorbilder: Vögel verlernen ihre Lieder. Was wir Menschen vom Warzenhonigfresser lernen können, Musik & Bildung(3), 60-61.

Oberschmidt, J. (2021). Gelée royale, musikunterricht aktuell(13), 47-48.