Bildmarke bzw. Logo des AnbietersForschungs- & Publikationsdatenbank

Suche in Publikationen



  in:
Vorträge

The reality regarding foreign language teachers' research literacies: Issues and initiatives

The reality regarding foreign language teachers' research literacies: Issues and initiatives
"Blume, C.C. , García, R. & Ringel, C. (2024). The reality regarding foreign language teachers' research literacies: Issues and initiatives , Brno.
Vortrag
Details

The 'Tea' in Teaching: Brewing Research-Ready Foreign Language Educators

The 'Tea' in Teaching: Brewing Research-Ready Foreign Language Educators
"Blume, C.C. (2025). The 'Tea' in Teaching: Brewing Research-Ready Foreign Language Educators, Online.
Vortrag
Details

ReaLiTea: Research Literacy of Teachers

ReaLiTea: Research Literacy of Teachers
"Blume, C.C. (2024). ReaLiTea: Research Literacy of Teachers, Lancaster.
Vortrag
Details

The ReaLiTea of Innovations in Language Teaching Research and Practice

The ReaLiTea of Innovations in Language Teaching Research and Practice
"Blume, C.C. (2024). The ReaLiTea of Innovations in Language Teaching Research and Practice, Strobl, Österreich.
Vortrag
Details

DigiNICs: Innovative Lernmodule für den Sprachunterricht

DigiNICs: Innovative Lernmodule für den Sprachunterricht
"Blume, C.C. , Viebrock, B. & Mayer,, J. (2024). DigiNICs: Innovative Lernmodule für den Sprachunterricht, Potsdam.
Vortrag
Details

"We don’t have *those* students, so we don’t bother with digital tools”: EFL teachers' conceptualizations of diversity and digitality

"We don’t have *those* students, so we don’t bother with digital tools”: EFL teachers' conceptualizations of diversity and digitality
"Blume, C.C. & Campbell, S. (2024). "We don’t have *those* students, so we don’t bother with digital tools”: EFL teachers' conceptualizations of diversity and digitality, Brno.
Vortrag
Details

Potenziale digital unterstützter Hochschullehre konsequent nutzen

Potenziale digital unterstützter Hochschullehre konsequent nutzen
"Schulze, A. & Meeh, H. (2025). Potenziale digital unterstützter Hochschullehre konsequent nutzen, FH St. Pölten.
Vortrag
Details

Herakleides von Pontos im Philosophieunterricht

Herakleides von Pontos im Philosophieunterricht
"Wellmann, T. (2025). Herakleides von Pontos im Philosophieunterricht, TU Darmstadt.
Vortrag
Details

Eidola legomena: Zum Verhältnis von Bild und logos in Platons Sophistes

Eidola legomena: Zum Verhältnis von Bild und logos in Platons Sophistes
"Wellmann, T. (2012). Eidola legomena: Zum Verhältnis von Bild und logos in Platons Sophistes , Universität Tübingen.
Vortrag
Details

Ontologie im zweiten Teil von Platons Parmenides

Ontologie im zweiten Teil von Platons Parmenides
"Wellmann, T. (2015). Ontologie im zweiten Teil von Platons Parmenides, Universität Salerno.
Vortrag
Details

Informationen | Suchen (Hauptmenü)