Forschungs- & Publikationsdatenbank

  

Suche in Publikationen




  in:         
Vorträge
Kalz, M. (2022). Integrating AI as technology and subject in higher education: Opportunities and challenges. , online.

Kalz, M. (2022). Ethische Dimensionen Künstlicher Intelligenz in der Bildung, online.

Kalz, M. (2022). Didaktische und ethische Implikationen der Nutzung von künstlicher Intelligenz in Schule und Unterricht, online.

Kalz, M. (2022). Open Education in transition. Social movement or evidence-based research domain?, online.

Kalz, M. (2021). How did higher education lecturers cope with the pandemic? , online.

Kalz, M. (2021). Open education, digitalisation and new learning needs, online.

Kalz, M. (2021). Scaling interaction in blended and hybrid environments, online.

Kirschner, A. (2023). Gescheiterte Lehrkräfte? Über den Versuch der Rekonstruktion von Machteffekten in narrativen Interviews, Universität Augsburg.

Hailer, M. (2022). Narrative Interviews mit Lehrkräften - Projektvorstellung, Religionspädagogisches Institut Loccum.

Hailer, M. (2023). Systematische Theologie für die Schule, Göttingen.