Aktuelle Kontaktdaten:

Fröhlich, Veronika
Fak. 2 - Englisch

froehlic[at]ph-heidelberg.de

Projekte:

Fak. 2 - Englisch

01.08.20 bis 31.07.23   Companion to the CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) 2020-1-DE01-KA107-005443

Companion to the CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) 2020-1-DE01-KA107-005443
01.09.15 bis 30.09.18   TALE - Teachers' Assessment Literacy Enhancement

01.09.15 bis 31.08.18   Teachers' Assessment Literacy Enhancement (TALE)

Fak. 2 - Englisch

01.08.20 bis 31.07.23   Companion to the CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) 2020-1-DE01-KA107-005443

Companion to the CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) 2020-1-DE01-KA107-005443
01.09.15 bis 30.09.18   TALE - Teachers' Assessment Literacy Enhancement

01.09.15 bis 31.08.18   Teachers' Assessment Literacy Enhancement (TALE)

Fak. 2 - Englisch

01.08.20 bis 31.07.23   Companion to the CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) 2020-1-DE01-KA107-005443

Companion to the CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) 2020-1-DE01-KA107-005443
01.09.15 bis 30.09.18   TALE - Teachers' Assessment Literacy Enhancement

01.09.15 bis 31.08.18   Teachers' Assessment Literacy Enhancement (TALE)


 Kontaktinformationen in den einzelnen Projekten zeigen lediglich den zum Zeitpunkt der Erfassung gültigen Stand. Für weitere Informationen sprechen Sie bitte mit dem Administrator der Forschungsdatenbank.

Publikationen:

   2018 |   2016 |   2010 |  
2018
  [Sonstige (z.B. Rezension)]    Fröhlich, V. (2018). Handbook of Assessment for Language Teachers, taleproject.eu.

Stand: 27.04.2024; 17:45 Uhr